1. New rules regarding the forum and the chatbox can be found here!.
  2. Want more banners on your profile? You can achieve the Arena Runner Up and Monthly Arena Champ banner now in the Monthly Arena Contest! If you want to participate, click on the link here
  3. Be part of the campaign rinny launched, now hosted by Memel0rd, and earn a new banner on the forum, The Supporter Campaign! - Check out the thread for more details Here
  4. Interested or play the JP version of ffbe? Join the discussions in our JP section here!.
  5. We now have our own Discord Server up and running! For more information, go to the thread here!.
Renko
Last Activity:
Sep 18, 2018 at 1:36 AM
Joined:
Aug 3, 2017
Messages:
1,205
Likes Received:
964
Trophy Points:
338
Gender:
Female
Birthday:
Jul 23, 1992 (Age: 26)

Share This Page

Renko

"Hall of Fame" Member, Female, 26

Supporter

cleared bomb trial with mediena, she's p good damn Sep 18, 2018 at 12:06 AM

Renko was last seen:
Sep 18, 2018 at 1:36 AM
    1. Renko
      Renko
      cleared bomb trial with mediena, she's p good damn
      1. Renko
        Renko
        also should have made hyoh into an ice chainer nd just bring emperor instead because damn i didn't get the LB bonus
        Sep 18, 2018 at 12:16 AM
    2. Renko
      Renko
      i think ill just use the second 7* hyoh for arena, but ill level up nyx first he deserves it more than a second hyoh
    3. Renko
      Renko
      anyone got a good kunshira for bomb trial?
    4. Renko
      Renko
      got a fucking 4th hyoh jesus christ
      1. god.nomad, Tifa Lockheart and RagnaV like this.
      2. Renko
        Renko
        please stop giving me hyohs
        Sep 16, 2018 at 11:22 AM
        RagnaV likes this.
      3. Renko
        Renko
        well i can get a second one around 1600 ATK at max lvl but still don't have enough ATK pots and using nyx would be more fun than gearing up a second hyoh
        Sep 16, 2018 at 11:26 AM
        RagnaV likes this.
      4. god.nomad
        god.nomad
        Gz and have fun hyohing. XD
        Literally lol.
        Sep 17, 2018 at 9:49 AM
    5. Renko
      Renko
      who remembers edgar and setzer beasts of the dark and greg cheese
      1. View previous comments...
      2. ZiiVii
        ZiiVii
        Same
        Sep 14, 2018 at 8:12 PM
        Renko likes this.
      3. Grizz
        Grizz
        setzer cheese on malboro :')
        Sep 14, 2018 at 8:32 PM
        Renko likes this.
      4. Renko
        Renko
        yeah but that didn't had edgar so rip
        Sep 14, 2018 at 9:01 PM
    6. Renko
      Renko
      i have a lot of units that are stuck at 3 so no STMR and hyoh is one of them fucking weird
      1. Master Red likes this.
    7. Renko
      Renko
      holy fuck i got triple hyoh off the 25k and a. rain plus mediena
      1. Master Red and lcieThanatos like this.
      2. View previous comments...
      3. zBrOsDivz
        zBrOsDivz
        Unless you have enough tdh items to gear 2 7* Hyoh, pursuing a 4th one for his STMR is totally not worth it as his stmr sucks.
        Sep 14, 2018 at 1:52 PM
      4. Renko
        Renko
        yeah ik lol pulling 3 of him with so little resources just got me hype tbh
        Sep 14, 2018 at 1:53 PM
      5. Renko
        Renko
        gonna uoc aileen when she gets her 7* and save for bahamut tear and citra
        Sep 14, 2018 at 1:54 PM
    8. Renko
      Renko
      that bonus stage is too good to be true wtf
      1. View previous comments...
      2. moonlights
        moonlights
        @Renko what? where did you read that?
        Sep 14, 2018 at 2:03 PM
        Renko likes this.
      3. Klaus
        Klaus
        Oh yeah, I knew that, but the bosses are hard enough to make you sweat.
        Sep 14, 2018 at 2:12 PM
        Renko likes this.
      4. Renko
        Renko
        i went in blind tbh, wilhelm breaks and lightning CD skill were what killed intagir
        Sep 14, 2018 at 3:03 PM
    9. Renko
      Renko
      hope people on my friendlist finally drop oldmandoodoo after tomorrow he UGLY
      1. moonlights and Master Red like this.
      2. View previous comments...
      3. moonlights
        moonlights
        I agree but what other reliable 7* unit do we have sis waiting for that sweet second batch
        Sep 13, 2018 at 4:59 PM
        Renko likes this.
      4. Renko
        Renko
        really wanted aileen on this batch and fohlen too
        Sep 13, 2018 at 5:02 PM
      5. Renko
        Renko
        i wanna use fohlen with aranea's tmr so bad
        Sep 13, 2018 at 5:05 PM
    10. Renko
      Renko
      really wanted nyx today, shit sucks man
    11. Renko
      Renko
      hoping i get a 4th aileen too during these pulls
    12. Renko
      Renko
      are we getting the 7* batch this week or no?
      1. moonlights
        moonlights
        doesn't seem like it sadly
        Sep 12, 2018 at 12:02 PM
      2. Klaus
        Klaus
        A!Rain only it seems.
        Sep 12, 2018 at 12:43 PM
      3. Renko
        Renko
        that sucks, i really want 7* nyx and emperor STMR
        Sep 12, 2018 at 12:55 PM
    13. Renko
      Renko
      maybe ill just get a single hyou for his tmr and use FD nyx
      1. View previous comments...
      2. liddokun
        liddokun
        Same goes for me, no Prishe and only Black Cowl. Hope you'll get her eventually before her 7* release. :)
        Sep 11, 2018
        Renko likes this.
      3. Renko
        Renko
        i don't want prishe i want a 4th aileen, my best one is fohlen's tmr but having aileen STMR would be so good
        Sep 11, 2018
        liddokun likes this.
      4. liddokun
        liddokun
        Pardon my sentences. 'her' I meant was Aileen, not Prishe. Yes her STMR is one of the best STMR. Worth to use the UoC imo. :)
        Sep 11, 2018
        Renko likes this.
    14. Renko
      Renko
      hmm kinda want to wait to see how well nyx does at 7* before i dump everything on the cg banner but ill still do the 25k step up
      1. View previous comments...
      2. Ashlag
        Ashlag
        Actually fairly well. His problem is more is frames, that are not common at all.
        Sep 10, 2018
        Renko likes this.
      3. Renko
        Renko
        nice, this batch gonna have a bunch of nice stuff anyways so i'll have stuff to play around w anyways
        Sep 10, 2018
      4. Renko
        Renko
        it's a shame that no aileen, really want that stmr
        Sep 10, 2018
    15. Renko
      Renko
      fuck I didn't realize that nyx is getting his 7*, maybe ill just do the step ups without using tickets and take whatever i get
      1. Renko
        Renko
        ALSO WHERE'S AILEEN
        Sep 10, 2018
        Master Red and Perunsin like this.
    16. Renko
      Renko
      rinoa feels like such a wasted potential, imagine if she could finish her own tornado chains with apocalypse
      1. View previous comments...
      2. Renko
        Renko
        i mean people used two sakuras to do it when she was released
        Sep 10, 2018
        Master Red likes this.
      3. Master Red
        Master Red
        I used Ashe instead...and I did it.
        Sep 10, 2018
      4. Renko
        Renko
        me too, she was like my best aoe mag chainer lol it took so fucking long
        Sep 10, 2018
    17. Renko
      Renko
      grimoire nier is such a good read
      1. View previous comments...
      2. Renko
        Renko
        no it's related to the og nier
        Sep 8, 2018
        Luffy likes this.
      3. Renko
        Renko
        if u played the first nier u should def read it, the short stories are so good
        Sep 8, 2018
      4. Luffy
        Luffy
        Not yet, but i am planning to play it if i got free time..
        Sep 8, 2018
        Renko likes this.
    18. Renko
      Renko
      hmm dunno if i should grab a second copy of that 130 ATK sword, one from the raid and the other from the KM, grinding KM is kinda boring
    19. Renko
      Renko
      i have 105 tickets for hyoh and idk if i should just use those in the banner instead of the lapis
      1. View previous comments...
      2. HazardSephiroth
        HazardSephiroth
        Go with the tickets, do the step up only if necessary.
        Sep 8, 2018
        Renko likes this.
      3. Kingguss
        Kingguss
        Aileens one of my fav units and havent got a dupe yet :(
        Sep 8, 2018
        Renko likes this.
      4. Renko
        Renko
        i have the explorer version too lol
        Sep 8, 2018
    20. Renko
      Renko
      oh wow SE releasing the FFXV mobile version on consoles, why the fuck would you play that shit over the first version
      1. Crow-Iver likes this.
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Female
    Birthday:
    Jul 23, 1992 (Age: 26)
    Global ID:
    405,606,083
    Leads:
    idk lmao fuck
    Rank:
    104
    hey lol